Wild at Heart by Sanna

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Kattutställning i Örebro

Av wildatheartbysanna - 3 februari 2013 22:15

Tjohooo sååå roligt det var i Örebro på kattutställning med alla Crazy Cat People!  Inte nog med att Lo var så otroligt duktig så provade jag även på att vara domarassistent på söndagen med bästistaste Fifi som mentor. Det var spännande och roligt. Speciellt att man fick hålla i så många fina katter och olika raser.  


Lo fick sina Cert CAGCIB, Bäst I Variant, Nominerad och Best In Show båda dagarna!!! Wiiiiii!!!!   

       



Det var ju även prisutdelning för årets katter 2012 på lördagskvällen. Under pompa och ståt med god buffé. Jag fick äran att ta emot Lo´s pokal då hon blev 2:a på årets kattlistan av korthåriga Junior/Ungdjur. Sååå stolt!!   

Lo´s diplom!

 

Fifi med Dolly-Pods pokal som kom på första plats av dom vuxna honorna!
  

Ullis med Tigerns pokal som är kull syskon med Lo och Jag med Lo´s pokal!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wildatheartbysanna - 27 januari 2014 22:30

Nu bar det av mot Danmark för att Idaho måste ta ett utlandscert så att han kan fortsätta att tävla i Sverige. Så vi åkte tåg ner på fredagen till Lund för att bo hos Ullis. På fredagen när vi kom ner så var det födelsedagsfest för Ullis och Fifi. Då...

Av wildatheartbysanna - 7 januari 2014 22:15

Då har jag och Idaho varit på Fräsets kattutställning i Uppsala. Detta var årets första utställning och den hade inte kunnat börja bättre!!!    Idaho fick sina cert CAGCIB. Blev den bästa bengalen totalt på lördagen och bästa vuxna på söndagen. N...

Av wildatheartbysanna - 3 januari 2014 23:30

Då har man blivit ett år äldre, hihi! Har haft en underbar dag då jag firades av släkt och vänner.  Fifi kom ända från Malmö för att fira mig och åka på kattutställning i helgen. Fick många fina pressenter som jag kommer att ha användning för under ...

Av wildatheartbysanna - 1 januari 2014 00:00


 

Ovido - Quiz & Flashcards