Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg under februari 2013

Av wildatheartbysanna - 27 februari 2013 22:15

Idag fick James sitt diplom på posten. Han är den bästa snö spottade bengalen i Sverige 2012! Är så stolt! 

Har ju redan skrivit om det, men kan ju inte låta bli nu när han har fått diplomet, hihi!   


   
  





Av wildatheartbysanna - 26 februari 2013 12:00

 Jag smälte igår när Ullis la upp en bild på Lo då hon var en lite bebis. Fick några fler bilder idag. 

Hur söööt som helst!   

   IC SW S*KungsgardenCats Keep Lovin´Lo JW   


     

Här är några bilder på hur Lo ser ut idag.   


    

   



Av wildatheartbysanna - 25 februari 2013 10:15

Hmm... Tror att någon är sugen att åka på kattutställning.Jag tänkte vara ute i god tid och börja packa redan nu till utställningen i Nyköping på lördag. Men när jag lämnade rummet en stund så passade Lo på att lägga sig och sova i utställningsväskan,hihi!


 



Av wildatheartbysanna - 24 februari 2013 14:30

Dax för en uppdatering av garagebygget. Då det var ett tag sedan jag skrev om det men bygget har ju fortsatt endå... Nu är väggar och golv nästintill fördigmålat och garageportarna är på plats. Nästa projekt i ordningen är att betonggolvet ska slipas och oljas. Det kommer också en elektriker i veckan som ska sätta upp elskåpet.     



 

Jocke har börjat lite med att slipa.

Den ena garageporten. 






 

Av wildatheartbysanna - 22 februari 2013 07:00

Idag är det ingen vanlig dag därför att det är min mammas födelsedag!!   Det ska firas med middag på stan med familjen och senare på kvällen ska vi se Sounds of Music på stadsteatern i Uppsala. Den teatern har fått bra kritik så den ska bli roligt att få se. Jag var senast var på stadsteatern när jag gick i högstadiet..Så det är på tiden..hehe

Det ska bli så mysigt och en jätte bra start på helgen!   


Bilder från Teatern Sounds of Music.


  

 

Av wildatheartbysanna - 21 februari 2013 11:15

Jag har nu äntligen börjat att träna igen och det känns så härligt! Älskar att ha träningsvärk och det har jag verkligen saknat... Nu har jag köpt träningskort på ett nytt ställe nämligen Hälsohuset i Knivsta. Då ingår det även att man kan gå och simma och det är toppen för min rygg.


Här på löpbandet, hehe... Lite skakigt att fotografera när man springer   

      

Av wildatheartbysanna - 19 februari 2013 19:30

Så här ser det ut varje morgon framför spegeln.    Då James vill hänga över min axel eller ligga på min rygg medans jag sminkar mig. Han hoppar alltid upp på badkarskanten och tittar med sina stora ögon på mig. Varav jag böjer mig ner så att han kan klättra upp på min axel, annars så hoppar han..hehe..    Som han gör när jag alltid kommer hem från jobbet och tar av mig skorna så passar James på att hoppa upp på min rygg och gosar.    När vi ska försöka att laga mat eller diska så vill han också gärna vara med.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards