Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg under december 2012

Av wildatheartbysanna - 31 december 2012 16:21

Detta är mina nyårs naglar! Blev väldigt nöjd med resultatet :) Ska nu byta om till nyårs klänningen innan det är dax för party hos några vänner. Ta det lugnt med raketerna och tänk på djuren :) Önskar er alla ett gott slut och ett Gott Nytt År!!

Av wildatheartbysanna - 31 december 2012 16:08

Min dator har kaschat.. Det är därför som jag har haft det svårt att uppdatera. Men har nu lyckats laddad ner en app så att jag kan blogga från mobilen. Men jag kan endast ladda upp en bild per inlägg... :( Men jag kan iallafall blogga nu. Men jag får lägga upp mera bilder från julfirandet när jag har en dator igen.

Av wildatheartbysanna - 24 december 2012 11:45

Av wildatheartbysanna - 20 december 2012 21:54

Har provar att göra lite juligare naglar som fick en röd bas med grönt glitter på tippen. Syns inte så tydligt på bilden.    Men jag ska fundera vidare på vad jag ska göra till julafton...   


 

Av wildatheartbysanna - 18 december 2012 10:42

Helt otroligt så bra det har gått på kattutställningarna för Lo i år! Då hon är BÄSTA junior korthårig hona, 2:a junior korthårig på Årets katt listan, BÄSTA bengalen i Sverige, Scandiavian Winner, Junior Winner och BÄSTA vuxna bengalen på World Show i Zagreb!!   Är så otroligt stolt över Lo som tog mitt hjärta första gången jag såg henne.    


 Ullis på KungsgardenCats har gjort denna bild som jag fick låna, Tack! 

Av wildatheartbysanna - 18 december 2012 10:05




Jag är SÅÅ stolt över S*KungsgardenCats Jangala Jim N´Tonic aka James som har blivit Sveriges BÄSTA snö spotted bengal 2012!! Wiiii!!! Det ska bli så roligt att fortsätta att ställa ut honom 2013!   


     Tack till Ullis på KungsgardenCats som har gjort den fina bilden på James.




Av wildatheartbysanna - 16 december 2012 23:46

Idag fyller underbara Lo ett år!  Det firades med favorit maten, nya leksaker och en massa bus så klart.   


 


  

Av wildatheartbysanna - 12 december 2012 10:15

Då var årets sista kattutställning avklarad och på vilket underbart sätt!! Detta har varit ett underbart Lo år och hoppas att 2013 också ska bli det! Då hon är Bästa Bengal 2012, Scandinavian Winner, Junior Winner och 2:a plats på Årets Katt Junior/ungdjur listan.   

Lo blev CACIB, Bäst I variant vuxen hona, Nominerad och Best In Show!!   Det var en rolig utställning med mycket trevliga människor och katter. Så nu får katterna lite juluppehåll innan det är dax igen   ..längtar redan..

Här kommer det lite bilder från utställningen   


 

Lo väntar på att domarna ska titta på henne i panelen =)


 

Lo i panelen.


Lo´s bur med alla priser.


 

Kungsgardens Best In Show kull!


Härliga Lipton hänger med matte Hillevi. 


 

Underbara Sheldon och matte Nine-Mari väntar på att få sin bedömning.


Stiliga Monsun med matte Paulina.




Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Sanna och bloggar om allt från husbygge till kattutställningar.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågerutan

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards