Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg under november 2012

Av wildatheartbysanna - 24 november 2012 12:30

Igår hade vi fredagsmys med tillhörande snax,dricka och såklart katterna!   

 






Av wildatheartbysanna - 24 november 2012 12:15

Det var förra helgen som det var kattutställning i Sthlm, Birka Kattklubb. Då Ullis, Sofia och Anna var inneboende över helgen med sina katter hos oss. Vi hade det väldigt trevligt fast att det var många underliga bedömningar från domarna båda dagarna... Jag hade inte min kamera med mig den helgen men jag har lånat några från Ullis och Sofia.   


 

Lo ligger i mitt knä. Fick sina cert båda dagarna och blev Champion på söndagen! 


Ozzy Ex1 och Cert på söndagen.


 

James fick sina cert båda dagarna.


Anna och Bella.


 

Nena på domarbordet.


 

Cinderella.


Detta blev mina Sthlms klor! Med guld tippar och leopardmönster   

 



Av wildatheartbysanna - 24 november 2012 11:45

Det var en otroligt rolig resa som vi gjorde till Kroatien som jag aldrig kommer att glömma.   


En vecka innan jag skulle åka så hade jag varit hos frisören.   Vi hade diskuterat att prova göra leopard mönster i håret. Så min frisör tyckte att det var ett lysande tillfälle nu när jag skulle åka på World Winner Show. Jag är inte den som säger nej till mera fläckar *fniss*. Så hon fick titta på en bild på Lo och gjorde hennes fläckar som hon har på låret och ner på ena benet. Blev jätte nöjd och detta är resultatet! 


Resan började på onsdagen då jag och Lo tog tåget ner till Lund. På vägen ner så plockade vi upp stiliga Romeo i Sthml. Väl nere i Lund så väntade Ullis,Sofia och Johan vid stationen. Så det var bara att lasta in packningen och katterna i bilen innan vi begav oss mot Zagreb.   


 


Vi kom till hotellet på torsdags natten utan större problem förutom köer när vi skulle åka i genom tullarna. Som tog lite tid... Men det var ett jätte fint lägenhetshotell med mycket plats för oss och katterna.


   


Vi hade hela fredagen till att kolla in Zagreb och shoppa!   


 


På lördagen så var det dax för utställningen med nerverna på helspänn!!   Detta var min första World Winner Show som jag var på så jag visste inte vad man kunde förvänta sig.


 

   

 


   


Stiliga Romeo.



Dolly pod charmar Luigi.


 


   

Lo hos Donatella för bedömning.   


     


Donatella valde Lo till Bäst I Variant av dom vuxna bengalerna!!   Helt otroligt då hon bara var 10 månader gammal och slog några maffiga hanar. Inte nog med det så Nominerade Donatella Lo till den stora finalen!! Helt otroligt så stolta vi alla var!    


 

 


På lördagskvällen så gick vi ut och åt med goda vänner. Då vi b.l.a firade Lo´s Bäst I Variant och Nominering.   


       


Söndag morgon och dax för frukost som serverades i en resturang brevid hotellet.


     


På söndagen var det dax för finalerna.. Visste inte om jag skulle börja gråta eller svimma när jag såg Lo på scenen. Men hon var jätte duktig och gjorde sitt bästa. Men det var en jätte fin abytjej som vann stort. Lo fick en röst i från Donatella och det var vi stolta över då det fanns så många att välja på!   


 


Resan hem kändes längre men gick bra och vi var ju väldigt nöjda endå.   


     












Av wildatheartbysanna - 21 november 2012 17:30

Jaaa, UCH!.. så dålig jag har varit på att uppdatera min blogg..   Nu är det dax att få lite ordning!...


Jag var ju i Norge med Jocke, Ozzy och James på kattutställning för några veckor sedan. Då jag bara hade lagt upp en bild på mina naglar iallafall, hehe. Grabbarna fick sina utlands cert som dom behövde och fina bedömningar. Så vi hade en jätte trevlig helg i Moss med sällskap av goda vänner. Vi fick även agera bärgningsbil då våra vänners bil inte ville åka längre än över gränsen till Norge. Men med lite pusslande med bilarna så fick vi allt att fungera.  Fotade även en del och här är några av bilder.


James   

   

Ozzy   

              

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Sanna och bloggar om allt från husbygge till kattutställningar.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågerutan

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards