Wild at Heart by Sanna

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

World Winner Show 2012, Zagreb, Kroatien

Av wildatheartbysanna - 24 november 2012 11:45

Det var en otroligt rolig resa som vi gjorde till Kroatien som jag aldrig kommer att glömma.   


En vecka innan jag skulle åka så hade jag varit hos frisören.   Vi hade diskuterat att prova göra leopard mönster i håret. Så min frisör tyckte att det var ett lysande tillfälle nu när jag skulle åka på World Winner Show. Jag är inte den som säger nej till mera fläckar *fniss*. Så hon fick titta på en bild på Lo och gjorde hennes fläckar som hon har på låret och ner på ena benet. Blev jätte nöjd och detta är resultatet! 


Resan började på onsdagen då jag och Lo tog tåget ner till Lund. På vägen ner så plockade vi upp stiliga Romeo i Sthml. Väl nere i Lund så väntade Ullis,Sofia och Johan vid stationen. Så det var bara att lasta in packningen och katterna i bilen innan vi begav oss mot Zagreb.   


 


Vi kom till hotellet på torsdags natten utan större problem förutom köer när vi skulle åka i genom tullarna. Som tog lite tid... Men det var ett jätte fint lägenhetshotell med mycket plats för oss och katterna.


   


Vi hade hela fredagen till att kolla in Zagreb och shoppa!   


 


På lördagen så var det dax för utställningen med nerverna på helspänn!!   Detta var min första World Winner Show som jag var på så jag visste inte vad man kunde förvänta sig.


 

   

 


   


Stiliga Romeo.



Dolly pod charmar Luigi.


 


   

Lo hos Donatella för bedömning.   


     


Donatella valde Lo till Bäst I Variant av dom vuxna bengalerna!!   Helt otroligt då hon bara var 10 månader gammal och slog några maffiga hanar. Inte nog med det så Nominerade Donatella Lo till den stora finalen!! Helt otroligt så stolta vi alla var!    


 

 


På lördagskvällen så gick vi ut och åt med goda vänner. Då vi b.l.a firade Lo´s Bäst I Variant och Nominering.   


       


Söndag morgon och dax för frukost som serverades i en resturang brevid hotellet.


     


På söndagen var det dax för finalerna.. Visste inte om jag skulle börja gråta eller svimma när jag såg Lo på scenen. Men hon var jätte duktig och gjorde sitt bästa. Men det var en jätte fin abytjej som vann stort. Lo fick en röst i från Donatella och det var vi stolta över då det fanns så många att välja på!   


 


Resan hem kändes längre men gick bra och vi var ju väldigt nöjda endå.   


     












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wildatheartbysanna - 27 januari 2014 22:30

Nu bar det av mot Danmark för att Idaho måste ta ett utlandscert så att han kan fortsätta att tävla i Sverige. Så vi åkte tåg ner på fredagen till Lund för att bo hos Ullis. På fredagen när vi kom ner så var det födelsedagsfest för Ullis och Fifi. Då...

Av wildatheartbysanna - 7 januari 2014 22:15

Då har jag och Idaho varit på Fräsets kattutställning i Uppsala. Detta var årets första utställning och den hade inte kunnat börja bättre!!!    Idaho fick sina cert CAGCIB. Blev den bästa bengalen totalt på lördagen och bästa vuxna på söndagen. N...

Av wildatheartbysanna - 3 januari 2014 23:30

Då har man blivit ett år äldre, hihi! Har haft en underbar dag då jag firades av släkt och vänner.  Fifi kom ända från Malmö för att fira mig och åka på kattutställning i helgen. Fick många fina pressenter som jag kommer att ha användning för under ...

Av wildatheartbysanna - 1 januari 2014 00:00


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Sanna och bloggar om allt från husbygge till kattutställningar.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågerutan

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards