Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg under juni 2013

Av wildatheartbysanna - 28 juni 2013 18:15

Äntliiiigen semester!!! Fast den hade ju kunnat börja bättre med tex en kattutställning.... Men jag får grilla och smaka på det goda vinet istället. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...   

Men nu ska jag njuta av att vara ledig i fyra veckor!!!   


 

Av wildatheartbysanna - 23 juni 2013 23:30

Jag har haft en underbar midsommar och helg i Karlholmsbuk med familjen.   


 



Av wildatheartbysanna - 21 juni 2013 09:38

Börjar att fira midsommar med en lyxig jordgubbassmoothie till frukost. Så klart gjord på färska jordgubbar :) Nu ska jag packa en väska och åka till mina föräldrar i deras sommarstuga. Där vi ska fortsätta firandet av midsommar ;)

Av wildatheartbysanna - 19 juni 2013 15:00

Så här kan det gå om man INTE har koll på matkassarna och fyra bengaler vill hjälpa till.. *lol*

RIP mina bomullspads...   


 


  

Av wildatheartbysanna - 14 juni 2013 10:00

James tror tydligen att han äger Coop, hihi!   


 






  




Av wildatheartbysanna - 11 juni 2013 09:45

Då bar det av mot Lund med tåg och med bästa Anna som sällskap. Vi bode hos Ullis och Fifi i Flyinge som ligger en bit i från Lund. Som alltid är det lika trevligt varje gång jag är där med smarriga drinkar och god mat.


Här lagar Fifi mat och fixar drinkar. Man behövde ju inte svälta denna helg då det var väldigt god mat på utställningen också. Där det grillades och fanns hembakat.  

   

   


På kattutställningen i Trelleborg så var det bengalspecial med 26 stycken anmälda. Så roligt att så många kom då detta var en mindre utställning. Det var ett spännande upplägg där två domare nominerade bengalerna till en egen panel för att tävla om tex; bästa kropp, bästa bengal, bästa mönster m.m Såå roligt då Idaho vann Bästa kropp och Bästa bengal totalt!!   


 


Idaho blev också Bäst I Variant, Nominerad och Best In Show båda dagar!! Otroligt vilken charmig kille som tar showen med ro och är hur cool som helst.    



Jag och Idaho.

 

Idahos bur med alla priserna.

 

Idaho tar det lungt på domarbordet.

 

Ullis med sin Idaho   

 
 



Av wildatheartbysanna - 7 juni 2013 22:45

Mina naglar till helgens kattutställning i Trelleborg blir dessa stickers   


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Sanna och bloggar om allt från husbygge till kattutställningar.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågerutan

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards