Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg under oktober 2012

Av wildatheartbysanna - 26 oktober 2012 02:10

Detta blev mina naglar till World Winner Cat Show i Kroatien, Zagreb. Så klart att det blev i blått och gult :) Resan till Zagreb har gått bra fast lite seg med tullar m.m Men vi bor på ett jätte fint lägenhetshotell med mycket plats för katterna och oss. Så nu får ni hålla tummar och tassar för oss i helgen ;) I morgon så blir det shopping!

Av wildatheartbysanna - 19 oktober 2012 12:17

Nu är det min lilla syster Ida som har inspirerat mig till att göra dessa naglar. Då hon gjorde något liknande fast mycket snyggare ;)

Nu är jag och Jocke på väg till Norge, Moss på kattutställning. Med Ozzy och James för att försöka att ta lite utlandscertifikat. Så att jag kan fortsätta att ställa dom i Sverige. Lilla Lo får vara hemma och vila upp sig. Jag vet att hon kommer att bli såå bortskämd då hon är i rätta händer ;) Lo ska jag åka med till World Winner Show i Kroatien nästa vecka. Då får hon och jag mysa i en hel vecka <3

Av wildatheartbysanna - 18 oktober 2012 12:15

Då var kattutställningen på hemmaplan avklarad i helgen. Då det var min kattklubb som anordnade den, Uppsala Kattklubb. Det var en mysig liten utställning där allt flöt på som det skulle och jag hade alla tre katterna med mig. James tog sitt cert CAPIB. Ozzy blev Bäst I Variant av kastrat bengalerna och tog sitt cert CAPS. Lo hade en väldigt tuff konkurrens då det var många i hennes klass. Men hon charmade domaren Olga och fick Exellent 1. Lo blev även Bäst I Variant och Best In Show . Detta blev då hennes tionde Best In Show och sista som junior då hon nu räknas som vuxen vid 10månaders ålder. Här kommer det lite bilder från helgens utställning    


Lo bakar bröd i luften efter att hon har blivit Nominerad till Panelen.


 

Här är Anneli, OutnAbout Bengals med S*Leopardettes Viola aka Sassie.


Här visar Elina S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo.


 

 S*KungsgardenCats Origin Of Zakouma aka Kenai på domarbordet.


   

Caroline,S*Leopardettes, håller SC EC S*Leopardettes Leo framför domaren.


 

Jag visar Ozzy. Foto:Anneli Carlsson, OutnAbout Bengals


Lo charmar Olga med att baka bröd och spinna.. Foto:Anneli Carlsson, OutnAbout Bengals


 

Lo vinkar till domaren Olga.. Foto: Anneli Carlsson, OutnAbout Bengals


  

James, Ozzy och Lo vilar i sina burar   

Av wildatheartbysanna - 17 oktober 2012 11:15

Har inte hunnit med att blogga..Förr förra helgen var jag i Norrköping på kattutställning. Det var väldigt trevligt speciellt då det var så många och snygga Kungsgarden katter på plats  Som tog hela 5 stycken Best In Show på lördagen: Kattunge, Junior, Avelshane, Kull och Uppfödning! Helt otroligt!    Här kommer det lite bilder på alla snyggingar!

 

Best In show Kull!

 

 

Best In Show Junior!

 

Lo på domarbordet.

       

 

 

James i panelen!

   


Best in Show kull och Best In show Avelshane!

 

 

Firar Lo´s och Tigers JW (Junior winner) titel. Dollys Supreme Champion och Lo´s SW vinst (Scandinavian Winner). Samt alla Best In Show så klart!!   

   

 

Underbara Lo tog hem både BIV och BIS båda dagarna   

 

 

Snöprinsen James tog sit cert i konkurrens och tog då titeln PREMIER! Han blev även Nominerad båda dagarna till Panelen   

 

Av wildatheartbysanna - 12 oktober 2012 16:41

Då är man laddad för kattutställning på hemmaplan i Uppsala. Ska bli riktigt roligt och alla tre gosnosarna ska få följa med på söndag.   

Ska nu till utställningshallen och hjälpa till att få den i ordning.


Jag har köpt ett stämpel kit till naglarna som jag nu har testat för första gången. Som bl.a innehåller speciella nagellack som är tjockare än vanliga samt olika mallar. Jag valde såklart ett med leopardmönster. Tror att ingen blir förvånad som känner mig.. Hihi.. Det var lite pillrigt i början. Men blev väldigt nöjd med resultatet.   



Av wildatheartbysanna - 12 oktober 2012 07:03

Gillar mitt nya iPhone skal! Fast att mitt Lo skal är ju såklart favoriten    Men det är roligt att kunna byta ibland.

Av wildatheartbysanna - 5 oktober 2012 20:45

Då är allt packat och klart för avfärd mot Norrköping i morgon. Denna gången är det James och Lo som ska få följa med   Blir även ett stop i Sthlm för att plocka upp Hillevi. Även denna gång har jag fixat mina klor. Nu provade jag vattenmarmorering och för att vara första försöket så är jag nöjd.


 

Av wildatheartbysanna - 4 oktober 2012 11:30

I helgen när jag var borta på kattutställning så hade det hänt en massa saker med garagen.  I går så la dom de sista teglet. Så skönt att ha det på plats innan höstrusket kommer...



   


  

   


Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Sanna och bloggar om allt från husbygge till kattutställningar.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågerutan

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards