Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av wildatheartbysanna - 3 oktober 2012 11:45

I helgen har jag varit på kattutställning i Borlänge med Ozzy och Lo. Det var i en bra badmintonhall med perfekt temperatur och utrymme MEN det fanns ingen mottagning på mobilerna...PANIK... Så efter varje bedömning fick man springa ut och uppdatera i kylan via facebook eller sms.   


Ozzy var lika cool som vanligt och låg i sin puff hela helgen och myste. Han fick sina cert 2 x CAPS och jätte fina ord från domarna.   Han var även upp till Nomineringarna båda dagarna men konkurrensen var för tuff denna gång.


 


Lo är så underbar med sitt "brödbakande" som hon så klart även skulle visa för domarna på bordet. Hon fick sin Exellent 1 båda dagarna och jag då lika närvös som vanligt på Nomieringarna....    Men Lo blev Nominerad, båda dagarna!   


 


I panelen var det tuff konkurans men Lo verkade till syntes helt oberörd. Jag var som ett asplöv igen..  Hjärtat gick i 180.. Fifi kom och skrattade åt mig när jag inte visste vart jag skulle ta vägen..  Hihi... måste ha varit likblek i ansiktet..


Men Lo gjorde det igen och blev BEST IN SHOW inte bara en dag utan båda!!   Tror inte att det finns någon stoltare vardagsmatte... 


 







Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Sanna och bloggar om allt från husbygge till kattutställningar.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågerutan

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards