Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av wildatheartbysanna - 12 februari 2013 22:45

Härligt med fettisdag så att man får tillåtelse att äta onyttigt en hel dag! Mums mums...


  

Fick semla på jobbet    

    

Av wildatheartbysanna - 12 februari 2013 11:45

Före jul så hade jag deltagit i en fototävling som Royal Canin hade. Man skulle skicka in en bild på sin katt och då hade man chansen att få komma med i nästa års planeringskalender 2014 samt i marknadsföringen kring Kattens Dag 2013. Jag och Ozzy är en av dom lyckliga vinnarna, Jippi!!Jag vann dessutom en ÅRSFÖRBRUKNING av kattfoder!!  


Detta är mitt bidrag på S*Bella Pardus Piper aka Ozzy som valdes till en av vinnarna!    Som då kommer att synas i Royal Canins planeringskalender 2014, så håll ögonen öppna efter min Ozzy!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards