Wild at Heart by Sanna

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av wildatheartbysanna - 27 januari 2014 22:30

Nu bar det av mot Danmark för att Idaho måste ta ett utlandscert så att han kan fortsätta att tävla i Sverige. Så vi åkte tåg ner på fredagen till Lund för att bo hos Ullis. På fredagen när vi kom ner så var det födelsedagsfest för Ullis och Fifi. Då det bjöds på god mat och dryck i trevligt sällskap.

  

På lördag morgon åkte vi över bron till Danmark.

På utställningen i Danmark så skötte sig Idaho som alltid perfekt. Han tog sina cert CAGCIB och blev Bäst I Variant båda dagarna och Nominerad till panelen på söndagen. Jippi!!


 


Denna gången fick Idaho stanna kvar hos Ullis i Lund för att förhoppningsvis få "jobba" lite, hihi!   

Så får jag honom åter igen efter nästa utställning som då är i Örebro.


Men jag kom inte tomhänt hem då jag ska vara fodervärd åt ytterligare en tjej som heter KungsgardenCats Flawless by Fifi. En otroligt fin tjej som vi hoppas kommer fortsätta att utvecklas fint och gilla utställningar framöver.


 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Sanna och bloggar om allt från husbygge till kattutställningar.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågerutan

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards